A zöld kávé jótékony hatásai, fogyasztása, elkészítése

Zöld kávé – A természet ajándéka

ZÖLD KÁVÉ – A TERMÉSZET AJÁNDÉKA
100% természetes, 100% hatékony

 

Pörkölt társával ellentétben a pörköletlen, nyers zöld kávé klorogénsavban gazdag, ami egy nagyon hatékony antioxidáns: még a zöld tea hatóanyagánál is tízszer erősebb.
A klorogénsav megtalálható a zöld kávén kívül még a napraforgóban, a paradicsomban, a sárgarépában és az articsókában is, de a zöld kávéban a legmagasabb: 34,5-41,6 mg klorogénsavat tartalmaz grammonként.

 

Miért érdemes fogyasztani?

– antioxidáns forrás
– hatékonyan méregtelenít, serkentti az anyagcserét
– selymesebbé, lágyabbá teszi a kávét, így az arra érzékeny gyomrúak is bátran fogyaszthatják
– ha neked is megvan az a rossz szokásod, hogy reggel éhgyomorra kávézol, miondenképp keverd zöld kávéval, ami kíméli a gyomrot.

Kinek ajánljuk?

– Fogyni vágyóknak: gyorsítja az anyagcserét, fokozza a kalóriaégetést, gátolja a zsír lerakódását.

– Cukorbetegeknek: stabilizálja a vércukorszintet (klorogénsav tartalma képes csökkenteni a vékonybélben a glükóz felszívódását, azaz megakadályozza, hogy az a véráramba jutva megemelje a vércukorszintet), valamint erősíti az immunrendszert.

– Egészséges életmód híveinek: kiváló antioxidáns forrás, klorogénsav tartalma hatékonyan képes szembeszállni a szabad gyökökkel.

Hogyan fogyasszuk?

A zöld kávé annyit jelent, mint nyers, pörköletlen kávé. Jótékony hatása ebben a formában a legintenzívebb, ám a kávé finom illatát és aromáját a pörkölésnek köszönhetjük. Ezért pörkölt kávéval keverve ajánljuk fogyasztani: ideális a 30% zöld + 70% pörkölt kávé keveréke, de bátrabbak vagy fogyókúrázók 50-50%- ban is keverhetik.